Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Glowbox Μαρτίου!!! March's Glowbox!!!

Γεια σας και πάλι!!!
Όλα καλά;

Εδώ και λίγο καιρό μου ήρθε το κουτάκι του Glowbox. Χάρηκα πάρα πολύ όταν έμαθα πως μέσα θα είχε μία οδοντόβουρτσα humble brush, για τις οποίες έχω ακούσει τα καλύτερα, και ένα προϊόν anatomicals, τα οποία λατρεύω!

Για να δούμε λοιπόν το κουτάκι μου!




1) You need a blooming shower της anatomicals:

Πρόκειται για ένα αφρόλουτρο που έχει άρωμα τριαντάφυλλο για βαθύ καθαρισμό, ενυδάτωση και αίσθηση ευεξίας. Εντάξει δε θα σας πω ψέμματα, το άρωμα με απογοήτευσε. Έχω μυρίσει τόσο ωραία αφρόλουτρα και σαμπουάν της anatomicals που αυτό δε μου άρεσε. Ίσως δεν είμαι του τόσο λουλουδένιου και προτιμώ τα φρουτένια αρώματα, αλλά νομίζω πως αν μύριζε γιασεμί πχ. δε θα με χαλούσε καθόλου. Από αφρό κάνει μια χαρά και καθαρίζει όντως το δέρμα. Το έχω χρησιμοποιήσει μια δυο φορές. Αλλά από άρωμα για μένα τουλάχιστον δε λέει πολλά. Είναι 250ml και κοστίζει 6€.




2) All purpose skin cream της Egyptian magic:

Η all purpose skin cream είναι μία πολυχρηστική κρέμα για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά(!!!)που στηρίζεται στη φόρμουλα ενός θρυλικού βάλσαμου που χρησιμοποιούσαν οι σοφοί, οι μύστες και οι θεραπευτές στην αρχαία Αίγυπτο.. Παίρνεις μια μικρή ποσότητα κρέμας, την τρίβης στα χέρια σου μέχρι να γίνει σαν λαδάκι, (πολύ περίεργο μου φαίνεται, δε τη δοκίμασα ακόμη αλλά διάβασα στο διαδίκτυο πως τη χρησιμοποιείς), και την απλώνεις στο σημείο που θέλεις να ενυδατώσεις. Περιέχει 6 φυσικά περιποιητικά συστατικά, ελαιόλαδο, κερί μέλισσας, μέλι, γύρη, βασιλικό πολτό και πρόπολη. Και τα 6 εξαιρετικά δεν νομίζετε; Δεν περιέχει parabens, χημικά και συντηρητικά. Την έχετε δοκιμάσει; Πείτε μου πως σας φάνηκε! Οι κανονικές συσκευασίες είναι 59ml και 118ml και κοστίζουν 25€ και 39€ αντίστοιχα. Εμένα δυστυχώς το κουτάκι μου είχε μόνο δύο δειγματάκια των 3ml το καθένα.



3) Οδοντόβουρτσα Humble Brush:

Η Humble brush είναι μια πανέμορφη, πολύ απλή ως προς το design της, οδοντόβουρτσα με λαβή από βιοδιασπώμενο μπαμπού που είναι εκ φύσεως αντιβακτηριακό και δεν γλιστράει στο χέρι και οι ίνες της σιγά σιγά αλλοιώνονται με τη χρήση, είναι φτιαγμένες από νάιλον και δεν περιέχουν BPA (Δισφαινόλη Α, που είναι ένα χημικό που χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένα πλαστικά). Το χ΄ρωμα που μου έτυχε είναι το γαλάζιο αλλά βγαίνει και σε άλλα χρωματάκια. Η συνιστώμενη περίοδος χρήσης είναι 3 μήνες. Επιπλέον, όλη η συσκευασία της είναι ανακυκλώσιμη. Και τέλος με κάθε πώληση μιας Humble brush η εταιρία δωρίζει το ισοδύναμο ποσό μιας οδοντόβουρτσα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη στοματικής φροντίδας. Οι οδοντόβουρτσες για ενήλικες είναι όλες μαλακές ενώ οι παιδικές είναι extra soft. Κοστίζει 4,90€ και μου αρέσει πολύ σαν όραμα και σαν ιδέα τόσο φιλική προς τους ανθρώπους όσο και προς το περιβάλλον.




4) Brightening AHA Peel Mask της Madara organic skincare:

Είναι μια μάσκα προσώπου με ενεργά οξέα, βιταμίνη C και καταπραϋντικά συστατικά για άμεση επαναφορά της λάμψης στην επιδερμίδα. Την έχω χρησιμοποιήσει μια φορά. Μου άρεσε σαν πρώτη εντύπωση. Όταν την απλώνεις νιώθεις κάτι σαν ελαφριά τσιμπήματα στο δέρμα για πολύ πολύ λίγο. Έρχεται με ένα μεγάλο βιβλιαράκι οδηγιών για τις μάσκες αυτής της εταιρίας σε διάφορες γλώσσες και μου άρεσε που διευκρινίζει ανάλογα με το δέρμα που έχεις πόση ώρα να την αφήσεις στο πρόσωπό σου. Είναι από τις μάσκες που αφαιρούν μια στιβάδα από το δέρμα οπότε με τη χρήση μπορεί να ερεθιστεί προσωρινά και να κοκκινίσει το πρόσωπο. Βέβαια δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο στο δικό μου δέρμα. Η συσκευασία ταξιδίου που είχε το κουτάκι μου κοστίζει 6,20€ ενώ η μεγάλη συσκευασία των 60ml κάνει γύρω στα 24€.




5) V-Cense Revitalising Night Cream της Ren Skincare:

Και τέλος έχουμε μια κρέμα νυκτός που λειαίνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες ενισχύοντας τη σύνθεση κολλαγόνου και ελαστίνης και προσφέρει άμεση λάμψη. Περιέχει βιταμίνες A,C και E, φλαβονοειδή από πορτοκάλια που προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες, ρητινοειδές από αιθέρια έλαια λιβανιού και συστατικό από τη φλούδα του δέντρου Boswellia Serata που βοηθάει στην χαλάρωση των μικροσυσπάσεων του ιστού του προσώπου. Δεν περιέχει parabens, σιλικόνη και γενικά διάφορα συστατικά που δεν είναι καλά για το δέρμα μας. Την απλώνεις μετά τον καθαρισμό του προσώπου και κάνεις απαλό μασάζ μέχρι να απορροφηθεί από το δέρμα. Ακόμη δεν την έχω δοκιμάσει. Για να δούμε! Η συσκευασία στο κουτάκι μου είναι travel size στα 15ml αλλά η κανονική συσκευασία είναι  50ml και στο site της Sephora στην Αμερική το βρήκα στα $55, γύρω στα 50€ δηλαδή. Αυτή είναι η επίσημη σελίδα του προϊόντος αν σας ενδιαφέρει.




Πως σας φάνηκε το κουτάκι μου;
Εμένα μου άρεσε περισσότερο από του προηγούμενου μήνα αλλά και πάλι δεν ενθουσιάστηκα!
Θα δούμε τον επόμενο μήνα...

Αυτά για σήμερα!!!
Να είστε καλά!
Τα λέμε σύντομα σε νέα εγγραφή!

Φιλιάααααα!!!



2 σχόλια:

  1. με γεια σου ^_^ πολυ ωραιο το κουτακι αυτο, την οδοντοβουρτσα θα ηθελα πραγματικα να την δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωωωω!!! Ναι η οδοντόβουρτσα φαίνεται τέλεια και νομίζω πως αξίζει! Είναι και πολύ καλή η τιμή της. ^_^

      Διαγραφή