Κυριακή 26 Απριλίου 2015

TAG: 50 Πράγματα που δεν ξέρεις για μένα!


Γεια σας!!!

Είστε καλά;

Σήμερα θα κάνω μια διαφορετική εγγραφή, μία TAG εγγραφή! Την έχω δει σε διάφορα blogs και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα!

Οπότε σήμερα θα με γνωρίσετε καλύτερα!:D



*1*  Έχω κόκκινα μαλλιά από τον Δεκέμβριο του 2012.



*2*  Είμαι από τη Θεσσαλονίκη αλλά μετακόμισα πριν ένα χρόνο και κάτι στην Αθήνα.



*3*  Έχω πτυχίο οικονομολόγου, αλλά δουλεύω ως πωλήτρια.

*4*  Φτιάχνω κοσμήματα.
         Bijoux d'Aurelie...

*5*  Ξεκίνησα να βάφομαι στην τρίτη λυκείου, και γενικά δε βάφομαι έντονα.

*6* Λατρεύω τα ζώα, έχω για παιδί ένα τσιντσιλά και για αδερφάκι ένα γαλλικό bulldog. Χαχα!



*7*  Έχω έναν μικρότερο αδερφό.

*8*  Είμαι "εθισμένη" στα ρολόγια της Swatch.



*9*  Έχω πολλέεεες τσάντες αλλά χρησιμοποιώ μόνο 2-3 σακίδια.

*10*  Τα πρώτα μου καλά καλλυντικά ήταν της MAC.

*11*  Έχω ταξιδέψει ως τώρα σε 16 χώρες και σε περισσότερες από 50 πόλεις. Αγαπημένη μου πόλη είναι η Νέα Υόρκη αλλά αγαπημένη μου χώρα είναι η Φινλανδία.



*12*  Συλλέγω κονκάρδες από τα ταξίδια μου.

*13*  Το αγαπημένο μου λουλούδι είναι η παπαρούνα.



*14* Και το αγαπημένο μου χρώμα φυσικά το κόκκινο.



*15*  Έχω ένα tattoo και θέλω κι άλλα!



*16* Μου αρέσουν τα graffiti και τα φωτογραφίζω μανιωδώς, αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Banksy.



*17*  Δουλεύω από τα 19 μου.

*18  Μου αρέσει πολύυυ το φαγητό και ειδικά τα γλυκά με σοκολάτα.



*19*  Μου αρέσει να μαγειρεύω.

*20*  Έχω να κάνω γυμναστική από τα 17 μου (ντροπή), και όλο λέω να ξεκινήσω αλλά τζίφος ακόμη...

*21*  Αγαπημένα μου βιβλία είναι το "Αγαπητέ Θεέ", του Ερίκ-Εμανουέλ Σμίτ και "Ο Μικρός Πρίγκιπας" του Αντουάν Ντε Σαιντ-Εξυπερύ, αλλά συνήθως διαβάζω βιβλία μυστηρίου.



*22*  Μου αρέσουν τα παιδικά παραμύθια και οι ταινίες του Disney.



*23*  Μου αρέσει η έντεχνη, η ροκ και η τζαζ μουσική αλλά πάντα απολαμβάνω και τις "4 εποχές" του Vivaldi και τη "Σονάτα του Σεληνόφωτος" του Μπετόβεν.

*24* Δεν χορεύω καθόλου. Ντρέπομαι πολύ...

*25*  Αγαπημένη μου σειρά είναι η "10η Εντολή". Και παρακολουθώ με αγωνία "Game of thrones" και "Once upon a time".



*26*  Μου αρέσουν τα vintage αντικείμενα, έχω μια γραφομηχανή που θέλω να αξιοποιήσω.



*27*  Θα ήθελα να ντύνομαι όπως τη δεκαετία του '50.



*28*  Είμαι συνήθως αναποφάσιστη.



*29*  Είμαι γκρινιάρα.



*30*  Βαριέμαι να σιδερώνω.



*31* Έχω μανία με τα κόκκινα κραγιόν.



*32* Φέτος ξεκίνησα να χρησιμοποιώ συστηματικά eyeliner.



*33*  Θέλω να μάθω να παίζω ακορντεόν.

*34*  Τα μαλλιά μου είναι σπαστά και συνήθως τα ισιώνω.

*35*  Φοράω γυαλιά, αλλά όχι συνέχεια.



*36*  Μου αρέσουν τα Lego mini figures και φτιάχνω κοσμήματα και με αυτά.



*37*  Πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά περπατώντας.

*38*  Σε λίγους μήνες θα ξεκινήσω μεταπτυχιακό.

*39*  Μου αρέσει πολύ να ψωνίζω μέσω διαδικτύου.

*40*  Μου αρέσουν όλα τα υφάσματα, prints, ταπετσαρίες που έχουν λουλούδια.



*41*  Πίνω σπάνια καφέ. Αν πιω πίνω σχεδόν πάντα καφέ φίλτρου.



*42*  Φοβάμαι πάντα όταν είναι να πετάξω με αεροπλάνο.

*43* Αγχώνομαι εύκολα αλλά δεν το δείχνω.



*44*  Θέλω να μάθω Κινέζικα.



*45*  Στον κινηματογράφο θέλω πάντα να τρώω popcorn.



*46*  Μου αρέσουν πολύ τα θρίλερ, αν και πάντα τρομάζω και δε θέλω ποτέ να βλέπω όταν είμαι μόνη στο σπίτι.

*47*  Μένω με το αγόρι μου.

*48*  Αγαπημένη μου εποχή είναι η άνοιξη.



*49*  Θέλω να ταξιδέψω με το Orient Express, επηρεασμένη από την εκπληκτική Agatha Christie.

*50* Το όνομά μου είναι Μαργαρίτα.



Αυτά για μένα!!!

Προσκαλώ όποιον/α θέλει να το κάνει και αυτός/ή. Έχει πολύ πλάκα αυτό το TAG!!!

Τα λέμε σύντομα!!!

Φιλιάαααααα!!!



10 σχόλια:

  1. Ξεκίνησα κι εγώ να βάφομαι στην τρίτη λυκείου και λατρεύω το Once Upon A Time... Συγκεκριμένα τον Captain Hook ♥

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία Αγγελική μου!
      Μα είναι υπέροχη σειρά!!! Κοίτα πολύ κούκλος ο Hook αλλά μ'αρέσει και ο Robin Ηοοd!!
      Φιλίακιαααα!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο Μαργαρίτα μου! Και έμαθα ότι δεν ήξερα για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο post! Το σκυλάκι κουκλί... Τ' αγαπώ κι' γω πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Στρουμφίτα μου!!! Μα είναι να μην τα αγαπάς!!! ^_^
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Νταξει τα μισα τα εχουμε κοινα χαχα <3 Πολυ ωραιοο post και πολυ ομορφο σκυλακι!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθειααα!!!♡♡♡ Χαχα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Η Λούνα είναι μία κούκλα το ξέρω!!! ^_^

      Διαγραφή
    2. Ναιι :D Πραγματικά είναι μια γλύκα <3

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύυυυ!! :D :D

      Διαγραφή