Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Liebster award vol.2!!!




Γεια σας!!!
Πριν μερικές μέρες η γλυκιά Νατάσα από το υπέροχο blog της Women's Stuff μου έδωσε το βραβείο Liebster award και την ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι η δεύτερη φορά που παίρνω αυτό το βραβείο και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη! 

Λοιπόν...

Οι κανόνες του βραβείου είναι:

  1. Αφιέρωσε μία ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
  2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
  3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε).
  4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
  5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Και αυτές είναι οι ερωτήσεις:

1) Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις το blog σου; Ποια ήταν η αφορμή;

Ξεκίνησα να παρακολουθώ βίντεο από beauty bloggers στο youtube και μετά ανακάλυψα και αντίστοιχα blogs οπότε λάτρεψα την ιδέα να αρχίσω να γράφω κι εγώ και να αξιολογώ τα προϊόντα που δοκίμαζα. Επηρεάστηκα λίγο και από το Zampple όπου είχα ξεκινήσει ήδη να πηγαίνω και έτσι γεννήθηκε το blog μου!

2) Έχεις σκεφτεί να σταματήσεις να ασχολείσαι με το blog σου;

Όχι, δεν έχει περάσει κάτι τέτοιο από το μυαλό μου.

3) Πόση ώρα σου παίρνει για να γράψεις μια ανάρτηση;

Αναλόγως! Συνήθως δεν τελειώνω μια ανάρτηση μου σε μια μέρα είτε γιατί δεν προλαβαίνω είτε γιατί θέλω να τραβήξω και κάποιες φωτογραφίες και να τις επεξεργαστώ πριν τις βάλω στο blog. Οπότε η ανάρτηση μου ολοκληρώνεται τις περισσότερες φορές μέσα σε δύο μέρες. Αλλά και πάλι εξαρτάται από τον χρόνο και τη διάθεση που έχω γιατί είναι στιγμές που γυρίζω τόσο κουρασμένη και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

4) Γλυκά ή φαγητά;

Γλυκά, γλυκά και πάλι γλυκά! Είμαι αυτό που λένε "πιο γλυκατζού δεν πάει"! Αλλά και για το καλό φαγητό δε θα πω ποτέ όχι!!!

5) Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Είτε στο σπίτι χαλαρώνοντας στον καναπέ βλέποντας καμία σειρά ή καμιά ταινία, είτε έξω για καφεδάκι ή φαγητό ή γλυκό με καλή παρεούλα! Δεν κάνω κάτι συγκεκριμένο, αναλόγως τα κέφια!

6) Προϊόντα περιποίησης ή μακιγιάζ;

Μακιγιάζ περισσότερο, αν λάβω υπόψιν πόση ώρα μπορώ να κάθομαι στα μαγαζιά και να χαζεύω καλλυντικά... και ειδικά κόκκινα κραγιόν!!! :)

7) Τι είναι αυτό που δε σου αρέσει να συναντάς σε άλλα blogs;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που να με ενοχλεί ιδιαίτερα. Ίσως όταν βλέπω να γράφει κάποιος μόνο με κεφαλαία γράμματα.

8) Ποια ανάρτηση που έκανες στο προσωπικό σου blog είναι από τις αγαπημένες σου; Ή ποια στήλη στο blog σου αρέσει περισσότερο από τις υπόλοιπες;

Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν όλες οι αναρτήσεις που έχω κάνει. Αλλά ένα "τσικ" παραπάνω αγαπώ αυτή με το shopping στη Νέα Υόρκη γιατί μου ξυπνάει αναμνήσεις από το δικό μου ταξίδι εκεί!!!

9) Που θα ήθελες να ταξιδέψεις;

Θα ήθελα αν γινόταν να γυρίσω όλο τον κόσμο. Κάθε φορά που ταξιδεύω νιώθω τόσο ελεύθερη και εκτός πραγματικότητας. Ένα μέρος από τα πολλά που θέλω να πάω είναι η Αυστραλία και ο Καναδάς και να γυρίσω την Αμερική. Αλλά και η Ρωσία και η Αίγυπτος... Χαχαχα καταλαβαίνεται πόσο αναποφάσιστη είμαι. Δεν μπορώ να επιλέξω έναν προορισμό.

Και εγώ με τη σειρά μου θα βραβεύσω τα ακόλουθα blog:




FroufroukaiaromatabyKandT

Mind the Gasp

Martina Kappa Something about beauty...

The weekly beauty news

Miss Immortality

Confusedmindblog

Beauty little secrets...

Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής...

cheap smart toys

My nonboring World


Ξέρω πως δεν είναι όλα τα blogακια καινούρια αλλά είναι όλα ένα κι ένα!!! <3 <3 <3

Οι ερωτήσεις μου άρεσαν οπότε απαντήστε στις ίδιες!!!

Τα λέμε σύντομα!!!

Φιλιάααα!!!



P.S. Το έχω λιώσει αυτό το τραγούδι!!! <3

 

20 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το δεύτερο βραβείο σου κορίτσι μου!!! Τα beauty blogs είναι ότι πιο χρήσιμο για εμάς τις γυναίκες. Πάρε παράδειγμα εμένα που δεν γνωρίζω πολλά από καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης...στα μπλογκ σας βρίσκω τα πάντα!!! Συγχαρητήρια λοιπόν και στα άλλα υπέροχα μπλογκ που το καθένα συμβάλει με τον τρόπο του στο να βοηθά άλλους!!! Στην ερώτηση 4 και 9 ταιριάζουμε σου λέω!!!! Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες και εμένα με την επιλογή σου!!

    Φιλάκια πολλά ♡ Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!!!!! Αχ γλυκά και ταξίδια!!! Δως τα μου και πάρε μου την ψυχή χαχαχα!!!
      Φιλάκια πολλά και σε εσένα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!! :*

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστουμε πάρα πολύ, χαιρόμαστε που σου αρέσει το blog μας! Φιλιά πολλά Κωνσταντίνα & Τανια από froufroukaiaromatabykandt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αίγυπτος? ενδιαφέρων επιλογή!! Να σαι καλά γλυκιά μου!
    πολλά φιλιά.... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πάντα ήθελα να πάω! Να κάνω κρουαζιέρα στο Νείλο και να δω τις πυραμίδες! Αλλά όπως είναι τώρα τα πράγματα πολύ χλωμό το βλέπω... Κι εσύ να είσαι καλά! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητηρια για το βραβειο ^^ ειμαι και εγω πολυυυ γλυκατζου χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωωωω!!! Γλυκά!!! ♥♥♥ Μιαμ μιαμ μιαμ! Χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρίσκω! Συγχαρητήρια για το βραβείο! Με χαρά θα παραλάβω το βραβείο και ελπίζω το συντομότερο να καταφέρω να απαντήσω στις ερωτήσεις του. Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο! Κατα δεύτερον χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το blog μου και σε ευχαριστώ τόοοοσο πολύ για το βραβείο!! Έχω ένα χαμόγελο ναααααα!!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Το blog σου είναι υπέροχο! Πάντα να χαμογελάς!!! Φιλάκια! ^_^

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Οι απαντήσεις μου είναι εδώ http://theweeklybeautynews.blogspot.gr/2015/11/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!! Το άξιζες, όπως όλα τα blogάκια!!! Θα μπω να τις δω! Φιλιά! ^_^

      Διαγραφή